badboll


fredag imorn, äntligen.
Även om helgen mestadels kommer bestå av kemiplugg så ska det bli skönt att få sova ut i alla fall.
På tal om det, hade sovmorgon till tolv idag, verkligen skönt !
Dock livsfarligt att cykla från Stefan, var ungefär antarktis där ute. huuh!

annars så har dagen varit mycket bra, tre lektioner och sen var jag på stan med mon petit ami.
Köpte grejjer till badrummet , haha väääldigt tjusigt kommer det bli (a)

usch, bad imorn med, har inte hunnit sola eller ens orkat så kommer väl blända klassen imorn.
men men, efter det bär det av till farmor om hon har kommit hem från IKEA, annars får jag åka ut till mio och köpa mer rosa te-muggar. Dom är fetingstora & helt lovely att dricka ur, vill jag lova!

nu ska jag ringa emma & förhoppningsvis blir det en promenad i halkan.

image129

ge mig sommar & sol !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback