" a poem in english "

Hittade My book förut, som vi gjorde i sexan tror jag, så jag bläddrade igenom den lite, haha
hittade en rätt söt dikt faktiskt. Har dock INTE gjort den själv, hahah, som ni säkert förstår. ;-)



You know, I loved you
at the first sight
I'm dreaming of you
night after night

I really love your eyes
they're blue
like the water in paradise

I also love your style..
and the way you do your lovely smile.

Honey I love you more than I can say
You're always on my mind
every night and every day

if something would hurt you,
I would be hurt too
that's because I really care about you
the love i feel for you is really true

I hope my feelings for you are forever
to keep this love alive
we must be clever and love each other
truly forever.


Haha, lite väl kanske, men ändå (a)

Var iallafall ute och sprang med Johanna, kändes bra att äntligen ta TAG i träningen, nu blire ändring på vanorna!
Innan dess var jag hos farmor, en tur dit direkt efter skolan, mamma var där med, så efter att jag hade värmt mig där ett tag och när vi fikat klart åkte mamma & jag till mio, wie, fick sötmuggarna jag har spanat på hela hösten, lovely! Nu blire tedrickning vill jag lova!

ja, sovmorgon till 12 imorn med, underbart, bara två lektioner med!
Vem kunde ana att natur skulle vara slappt ?! ;-)
( Bortsett från de två hemska kemilektionerna vi har per vecka )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback