2008

det nya året startade ju fint med snöfall.
oh, det gillar jag verkligen,
var ute på myspromenad igår & idag med Stefaaaan, jag gillar strand,
lugnt och skönt där ute. Inte för att det är allt för härjit här men ändå!

Nyår tillbringades hos Fredrika med trevligt sällskap,
fixade mat och så. Mysigt var det! Sen åkte vi upp till Linus,
var där nån timme och sedan stan, blev riktigt virrigt och du är så jävla dum i huvudet.
Vissa är ju seriöst en fara för allmänheten!

Haha, trodde att jag skulle få fira tolvslaget helt själv ett tag när jag var på väg för att möta Stefan, men fick allt min nyårspuss klockan tolv! Nyårsaftonen kunde inte fått ett bättre slut än så, vi gick hem rätt tidigt och myste.

Igår var det riktigt segt, gick bara runt och myste med mosse,
hämtade grejjer hos Freddie, hem och lagade mat och sen ut till honom.

Nu sitter jag här efter skön promenad i snön,
ska försöka träna lite här hemma ?! haha.

Ikväll ska jag nog till Fredrika på julgransplundring och singstar,
lovely toner väntas utav mig och Fille ;-)

pusspuss


Kommentarer
Postat av: felicia

vi är dom lovely tonerna ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback