You are supreme the chicks'll cream for grease lightning


Kom alldeles nyss från steppen och ohdelaly, core passet med Ann-Charlotte kändes verkligen.
Vill verkligen ha hennes kondis när jag blir äldre, vore inga feel!

Men, jag kommer i alla fall vara helt lam imorn när jag ska till Karlstad med min kära lilla kusin! Måste kika på buss/tåg tider.
Åker bra mycket hellre tåg än buss, usch det är så segt.

Annars så har det vart en bra dag. Vaknade upp hos Stefan, bästa starten på dagen såklart. Åt frukost, gjorde iordning mig & sen gick vi till mormor och fikade en sväng. Efter det var vi på stan och fixade lite. Sen hem, lunch och viiiilade. Jag blir så trött när jag sover för mycket tror jag. Ujj ujj. Sen var det step!

Nu sitter jag här i min ensamhet. Skönt. Mamma & pappa är hos farmor, Mattias är ute och grejjar med mopeden, tur att han inte får köra än på ett tag ;-)

Ska nog pilla i mig nåt att äta och sen blir det en lugn kväll, lär ju plugga kemi. Usch, inget vidare på ett lov, men, skönt att ha det gjort. Ska nog passa på att kolla på Top Model ikväll med, har inte sett det på evigheter ju :-/

Nej, au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback