yesterday you told be about ..


Igår var det riktigt mysigt, klämde ner oss alla tre i Freddies 90 säng, snackade massa och kikade på sex and the city tills ögonen svek oss. Ja, riktigt bra kväll! Och nu har hon åkt tillbaka. Jag blev kvar här i stan, ångrar mig lite eftersom hon kunde offra måndagen till mig så jag slapp sitta ensam hos henne. Jaja, nästa gång så!

När jag öppnade ögonen imorse sken solen som aldrig förr, underbart! Klev upp kvart över nio och tänkte passa på att ta en promenad. Krockade dock med mamma som undrade om jag ville med till Ikea, och självklart ville jag det. Så åkte till karlstad. Kollade efter moped till Mattias först dock, sen Ikea. Köpte mest småsaker och kollade på grejer till köket, men så kom dom på att det skulle dom fixa här i stan istället ! Yes, efter så var vi inne på bergvik, fixade present till Thea som snart fyller fyra år, stora tjejen nu ;-)

Annars har jag fixat lite i rummet, bäddat rent, rensat kläder osv. Köpte en jättebra grej jag har i min byrå, olika "lådor" så jag får bättre koll på mina undies och sådant ! Très bien!

nu blire mini-promenad, är trött & behöver frisk luft, sen får jag se vad kvällen bjuder på!

/ chatrine

Alla prioriterar olika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback