ta mig till kärlek, ta mig till dans

 gårdagen var lugn på kvällen, kilade ner till konsum och köpte godis & en tidning som jag myste med under kvällen samtidigt som jag såg lite på melodifestivalen med mor & far. Det var mysigt, sen hann jag kolla lite på nån film på fyran innan Stefan kom förbi, cyklade ut till han. Fixade det underbara tet som hans mamma brukar göra, såå gott ! Myspys, sov som en stock sen vill jag lova !

nu sitter jag med ett äpple i högsta hugg, har övningskört lite med pappa och ska snart hoppa in i duschen!
Ska till skäringsbol och gratta Thea, kul

- Thea , vad önskar du dig när du fyller år då ?
- Mattias.. inslaget i ett paket


HAHA, sött ! Lite freddie & emma varning på det, huuuuuh. Snyggt om han hade stått i ett paket på min födelsedag, HAHAHA ! Då skulle jag nog dött på riktigt :)

jaja, tårta snart, gottttttt. Sen ikväll ska vara med Stefan efter hans match..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback