super

gårdagens kväll var kanon.
Maten blev goodie & sen slappade vi framför tvn resten av kvällen.
Hällde i mig lite kaffe halv tolv & fick kick av det, resulterade yr cykeltur när Fille skulle hemskjutsas haha.

Idag har jag ont i mitt tandkött. Hon ska aldrig mer få lura i mig hennes mintmocca, haha!
Omg. freshy vill jag lova ;-)

Idag har det varit segt. Kom upp på benen halv ett & sen åt vi frukost & tog en promenad ut till Mio & tillbaka, skönt men kallt.

Snart kommer Jo-Anna hit, blir en löprunda & sen kommer pappa hem från sälen ikväll.
Så får stå för maten once again och sen kanske jag ska hem till my man.
Gossigt. Förresten så är det en riktigt hääärlig vecka som väntar.
Branäs, Studiedag, Alla hjärtans dag på torsdag & Mys när Frikan kommer hem på fredag.
- UNDERBART !

farväl.

Kommentarer
Postat av: Felicia

moccan är härlig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback