snowie blev mos

Känns som att jag sover bort alldeles för mycket tid på dagarna ibland,
i alla fall helger & sovmornar. Ska börja ta tag i det, typ gå ut och gå eller plugga så man slipper det.
Kanske till och med städa ?! Ja, men kommer aldrig bli så extrem som Emma & Alex har blivit ;-)

igår kikade vi på göta kanal 2. Den är lite kul. Sen fick jag kolla klart på Vanilla Sky själv.
Vilken otroligt virrig film, förstod nog nästan ingenting!

yepp, skottade förut, det är sjukt jobbigt. Men ganska kul & så blev det en halv snögubbe innan någon sparkade sönder den.  Blev kall om fötterna med, borde haft boots. HAHAH

nu ska jag göra något vettigare om jag kommer igång med det ens.

heydo!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra söndag! :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback