saturday night fever

Jag är kall. Mina händer är helt stelfrusna.
-Dålig blodcirkulation, usch usch. ;-)

Kom nyss från mormor, gick till coop och handlade åt henne, sen fikade vi lite och så.
Har även hunnit sola, tittat igenom kemin och läst The notebook. Den är så bra!

Nu sitter jag med mitt kära honungsvatten, halsen börjar bli bättre, men är fortfarande snuvig, blesh.
Hatar verkligen att vara sjuk / förkyld. Men, har ju haft snällingar som har tagit hand om mig, en befinner sig i Linköping nu. Hoppas han har det goodie där borta :-)

Ikväll kommer lite vänner och vi ska kika på melodifestivalen antar jag. Även fast jag fullkomligt HATAR det. uschuschusch. Men, får offra mig för laget och sällskapet kan ju i alla fall inte bli bättre, så det blir nog kanon,
för vem kan motstå när Emma skriver :

jag vill ha schlaaager night today!

Haha, nu ska jag vila inför kvällen (a)

hadet gooott

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTESERIÖST ÄR LILLA EMMA :D

2008-02-16 @ 16:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback