puh

värsta dagen på veckan, iaf längsta, är över.
Eller inte riktigt, har ju kemiprov imorn som jag pluggar på.
Sicken fritid, men jag har flyt måste jag medge.
Efter ett halvår på NV har jag äntligen " accepterat " begreppen och kan faktiskt räkna lite. HÄH !

Men, på håltimmen à la 2,5 h tog vi det mest lugnt och sedan bar det av till Eje's med Louise och åt semla dagen till ära, är ju ändå fettis dagen , moha! Sliskigt värre med grädden, kommer leva länge på den sockerkicken. Bra uppladdning för kvällens plugg.

Ja, nu ska jag fortsätta slava tills klockan slår nio, då kommer mon petit ami och då blire The Beach.
yes, längtar. Men somsagt, jag har flyt. Nu ger jag mig inte än på ett tag.

Imorn blir det endast en lektion & sen kolla innebandy.
Senare på kvällen ska jag steppa as usual :-)

image130



me love

Kommentarer
Postat av: Felicia

jävla steppis

Postat av: f

ni är söta:)

2008-02-07 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback