onsdag

mitten på veckan, goodie.
snön håller på att bli slask. Gillas inte, men väntar på våren, så varsågod, töa bort !

börjar fundera lite smått på vad jag ska göra i helgen och har ingen idé än så länge.
Förslag ?

är mycket sugen på choklad. Som i kladdkaka.
Men nej, step om ca en timme så får ladda inför det istället.
Tänkte ta mig en promenad ner eftersom att Stefan har min cykel. tror jag i alla fall ?!
ojshit. tänk om den är SCHTÖÖÖÖÖÖÖLEN ?!

haha, det roligaste jag hörde under hela nian tror jag.
" Var är din cykel ?! "
" Men den har ju blevi schtöölen !!!! "

hihi. nej nu blir det english words et les vocabulairs francais.
någonting.

ciaodå

Kommentarer
Postat av: Felicia

missssssssssssy

Postat av: f

fy fan vad vi garvadeåt det, haha

2008-02-07 @ 08:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback