oh

- It wasn't over
and it's still doesn't over.

image139


Hihi, ohh, såg nyss klipp. Älskar hur han säger det, oh, what a man !



Igår var ju tjejerna här, vi moffade as usual, men gott var det och väldigt roligt.
Hähä, efter melodifestivalen ( som var uselt, dock inte Lasse Lindh, han är mysig )så kikade vi på se upp för dårarna. Orkade väl inte kika klart på den, kollade istället diverse saker på internet. Vi gillade vad vi såg får jag väl ta och säga ;-) hööhö

Usch, hostade hela natten, grymt jobbigt. Har ätit frulle nu, så ska väl peta in linserna så jag ser något och sen blir det en promenad har jag tänkt mig. Kanske en sväng förbi hos farmor och hälsa på henne.
Jaaa, eller så väntar jag tills mamma slutar så kan vi gå till Mio så får hon visa bordet hon har kikat på.
Just det, sen kommer väl stefan hem idag med så får väl kanske träffa honom med, mys!

där sätter vi punkt.

Kommentarer
Postat av: Flosen

ååh, den filmen är underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback