litte kyligt.

goddag.

sitter här med ljuvliga matematiken, förstår inte alltför mycket. Har prov på torsdag, vilket är illa. För då hinner jag inte träffa Fredrika så mycket :-/

jaja, hade "peptalk" med min kemilärare, huhu. Fick alltså reda på provet. I ett rum. Ensam med henne. Hallelujah.
Men, gick väl hyffsat, blir så irriterad bara, ÅH!!!! Men, hon har nog ett litet gott öga till mig ändå ;).

Ska ta spruta imorn med kom jag på, usch. Känns bra att veta att Fredrika svimmade när hon hade tagit den, får hoppas att jag inte är så spänd innan kanskäää (a) underbart att vi inte har nån franska heller, wiee, får god uppsatsskrivning :S hoppa, fille får hjälpa mig med det tror jag fäktiskt.

jupjup, nu ska jag byta om och åka ner till freeeshy iskalla eventhallen och träna kidsen, gosigt.
Tur att Johanna är med så jag inte psykar loss på en gång :-)

love love love love love love love love love love love love love love love love love

Kommentarer
Postat av: Felicia

jag? ska jag hjälpa dig? hahaha, jag är sämst på franska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback