kocken.

oh, jag är världsbäst på att laga mat.
Kan det här nu.

Igår var jag king in the kitchen & tonight kommer the best cousin ever för att gästa mig & vi ska slänga ihop ceasarsallad tror vi ?! haha, blir säkert bra. Vänner maraton väntar även, så det blir så goodie så !

ja, men igår tog jag det absolut lugnt.
Stefan kom hit efter sin träning, så då åt vi med mammie också.
Kilade ner & hyrde filmer, gansters och You, me and Dupree.
kan väl inte säga att någon av dom var någon höjdarfilm, men dom dög.
Så satt i soffan, åt godis & glass och halvsov. Härligt!

idag har vi varit ute & promenerat, så skönt! slängde in filmen, sen föjlde jag honom en bit hem & sen återvänder jag home.
Utelåst blev jag med, såklart. Men, altandörren var öppen märkte jag efter x minuter ;-)

Nu blire dusch & sen träffa Fille !

trevlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback