inte allt för ljuva toner

hörs just nu från min brors rum. Han har knepig musiksmak, må jag säga!

Åt nyss. Mamma kom på idén att stuva makaroner som vi inte gjort på 100år ungefär.
Eftersom att mammas stuvning smakar som mormors & pappas som farmors och jag mest gillar farmors stuvade makaroner ( samma med köttbullarna). Så för att inte typ, eh dissa mina gulliga föräldrar så kan jag uttrycka mig såhär: Farmors makaroner ska det vara. Försökte få daddy att inse det ( och, ja, han vet att vi uppskattar hans mer än mors) men så sa han bara att " neej, mamma har nog redan börjat." Jaja, lät henne hållas, men nästa gång. Dååå, ska det smaka socker av dom ;-)

Ja, nu ska jag väl dra på mig lite varma, mjuka, goa kläder och ge mig ut i ruskvädret, HOHO.
Ska bli skönt med en lite promenix, taskigt att jag lyckades glöma min iPod i skåpet, så byebye my lover under lovet :-/ 

& klockan nio är det Tolken , missa inte det för guds skull. Sjukt bra film & Sean Penn är grym!

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback