holiday

äntligen lov!

så underbart, men varken jag eller Pillen verkade ha större koll när fredrika sa :
- Är det torsdag idag ?!
-aah !


Hahah, snyggt! Har spenderat mestadels av dagen med Fredrika, på håltimmen åt jag med henne och Emma. Sen traskade jag vidare för en halvtimme i badhuset, skönt att sluta tidigare. Satt i bastun och ångade ett tag, perfekt start på lovet, innan jag gick hem till Fredrika igen, där var dom i fullgång med brownies bak och diverse aktiviteter, love them. Så, satt och fikade, hon gjorde hennes spec " chai latte " vet dock inte om det smakade som det skulle ?!  Fullt med kanelgrejjs fick jag i halsen i alla fall. Mumsigt ;-)

Åh, hör time of my life nerifrån, och känns som det stämmer rätt bra. Allting känns bra nu faktiskt, Fredrika är hemma, det är lov och mina vänner är riktiga godingar :-)

Som jag förövrigt ska tillbaka till, blir mys med SATC skulle jag tro.
mm, it's always better when we're together 
we'll look at the stars when we're together  ♥

image140


Kommentarer
Postat av: f

haha, vi har iallafall kul. vi kanske inte är så snygga på bilden, men va fan ;)

2008-02-23 @ 16:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback