happy day

Idag är en bra dag.
Ska hem till Fredrika på försenad Alla hjärtans dag mys, oh ska bli så kul.
Kommer krama sönder henne ;-)

Gårdagen var riktigt mysig, var på stan med Felicia en sväng efter skolan. Fixade lite fika på eje's osv. Åkte vidare till farmor & var där ett tag. Kom hem, åt mat och började läsa i engelsk-boken som vi ska redovisa. The notebook.
Inte så spännande när jag har sett filmen, men ändååå ! Sen kom min favoritkille, vi åt jordnötsbrownies (som jag bakat & var såklart delicious ;-) drack té och låg i sängen och kikade på film. Kunde inte bli bättre än så vill jag lova. Love you boo, hah !

Kom nyss från duschen nu i alla fall, är fortfarande lite förkyld och min röst är det illa med.
Men, ska fixa iordning mig, dricka hett honungsvatten & sen bege mig till fredrikas hem och umgås med tjejerna.

bon soir

image137

 Mini oss :P

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha söt bild :)

Postat av: f

kärlek

2008-02-16 @ 16:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback