februari

nu är jag äckligt less på vädret och var på mitt sämsta humör när jag kom hem från att först ha cyklat till mio,
därefter till farmor, ingen hemma. Sen hem. Då hade jag inte motvind, ett plus det. USCH. Sen var det en riktigt seg tant som rökte framför mig med, usch !!

Mitt usla humör vände när jag kom hem och öppnade mitt brev jag hade fått!!!
De enda breven jag får nuförtiden är från tandläkaren. Men i alla fall.
Då var det ett sött litet hjärtformat kort och en inbjudan på det. wie.
 från världens bästa också ! Kunde inte bli bättre start på helgen + att simma lite innan, nyttigt !

nu blir det äpple, kanel och russin té. Vet att det låter hur snuskigt som helst,
men det är jättegott !

ciao!

Kommentarer
Postat av: emma!

haha, vad var det för brev du fick i klartext? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback