det hjärta som brinner


Skön dag !

Var ute och gick en trevlig liten promenad med Therése. Hade inte träffat henne sen höstlovet. :-/
Det är helt sjuk, men det var i alla fall jättekul att prata ikapp med henne och höra att hon trivdes i Karlstad och allting! Åh, saknar alla från förra klassen faktiskt. Helt sjukt med tanke på att jag hatade klassen dom två första åren, eller. Kom inte alltför bra överrens med killarna var det väl, girlsen var bäst!

Sen åt jag lite, läste igenom lite kemi och bara tog det lugnt, drack kaffe med mormor och mamma med, hihi.
Trevligt. Gillar dock inte tröjan som mamma stickar (!)
- Riktiga skrånka färger det här!

Ja, sen ringde min kära vän Fredrika, så åkte och hälsade på henne, satt bara och tog det lugnt och snacka!
Finns inget bättre än det, bara vara med henne, ihh ♥

Måndag imorn med, usch. Dom är så sega, får se om jag är frisk nog att steppa, vore rooooligt.
Emma & Freddie hänger ju på  ?! ;-) Men nu är det ju bara en vecka kvar och sedan loooooooooooov.
Då ska jag verkligen bara göra ingenting, lovelyyyyyyy!

bon soir !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback