catfight

mellan mor & mig i soffan :

-åh, jag måste klippa mig snart..
-jaa, du får boka tid imorn då,men det var väl inte längesen du gjorde det ?
- öhhh ?! längesen, jag gjorde det innan jul ju !
- Nejnej, lilla gumman, det var bara ett par veckor sedan.
- men, neej, alltså, det var innan jul, jag är säker, det var när Ika var hemma!!!
- nehejdu, innan jul, pfft. i såna fall i januari. Jag ska allt ringa Lotta och höra med henne ska du se..
. . . . . .

and so it goes. HAHA, fick behärska mig lite " men chatrine, du får sån hemsk gäll röst när du är arg.." 
herregud! men, vi klarade ut det som vanligt, och har inte skrattat så åt henne på länge, yra lilla mamma,
jag älskar dig  ♥

Kommentarer
Postat av: f

haha, men de va ju vid jul. jag va ju med! hahaha puss

2008-02-29 @ 19:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback