bluuuuuuueberries

första dagen på veckan är avklarad, bara fyra kvar.
Men kommer sväva fram efter onsdagen när kemiprovet är klart.
oh, ska bli så skönt när det är gjort ! Nackdelen är ju att kvinnan ger oss nya saker på en gång. :-/

Är sjukt sugen på att kolla på Smala Sussie, som har diskuterats hejvilt ungefär hela dagen,
oh so looligt !

Håller på att väcka min ipod till liv igen efter sin tid i koma.
Vill ha musik eftersom att jag troligtvis får till steppen sen, i halkan.
mhm, underbaaart!

hm, jag vet inte vad det är, är grymt trött på allt plugg, men är ändå så otroligt glad och lycklig !
Måste bero på en grymt mysig helg och att ha så bra personer runt sig.
Saknar dock 2 personer så det gör ont.
En kommer snart hem, jag längtar. En kan jag inte träffa alls :´(
Thinkin of the day, when you went away
What a life to take, what a bond to break
I'll be missing you

It's kinda hard with you not around
Know you in heaven smilin down

I still can't believe you're gone
Give anything to hear half your breath
I know you still living you're life, after death







Kommentarer
Postat av: kaky

Hahaha. "kvinnan" är bra på att överösa en med jobb. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback