är du min lilla kattunge ?

jaaaa, hihi

Nu sitter jag och dricker vad dom skulle kalla " Créme de la créme de la Edgar " i Aristocats.
Yammieeeee, det är sjukt gott !

Kom hem från bäbhyy nyss. Det är helt sjukt vad jag knarkar té med honom. Passande att mamma precis skrek:
Vill du ha té ?!

Försökte få ihop ett brev om sommarjobb förut, lyckades. Inte. Så. Bra.
Får hoppas att dom vill ha mig på the black pearl iår med. För det var kul, även om jag har mina minnen därifrån.
Larmet till exempel. Fyfan vad jag var rädd då !

Borde väl egentligen passa på att få franskan gjord nu. Skitväder, jag vill ju ut och gå i solskenet. ;-/

ehm annars ska jag träna the kids. As we say, sen blir det myspys med Stéphane. Il est très beau et ma mignon.♥

bon soir mes amies.

Kommentarer
Postat av: Felicia

stockholm blir aldrig min staaaaad, jag erbjöd någon handen det är 93' hon sa jag tar den i hemlighet. . . . . . . . . jag står på perongen det är 99' min bror var lärare i köpenhamn. . . . jag brukar plocka hem några graaaam.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback