tummelisa!


Oh fifaaan what a day säger jag bara. Fyra timmars matteprov. Jag satt hela tiden med, och klurade. Gick väl tyvärr inte så bra som jag hoppats på, men får hoppas på det bästa ;-) Efter tiden i aulan var mitt humör inte så sött. Trött och hungrig, vilket innebär arg och grinig, tyvärr. Men stod ut heeela dagen till klockan tre, då traskade jag ut mot utgången och vem ser jag inte då om inte min underbara pojkväään! En liten surprise, då blev jag gladgladglaadast vill jag lova! 


ett stycke godbit!

Blir en tidig kväll, har kikat på lite kemi, prov om två veckor, vilket innebär att jag bör starta pluggandet nu. Oschfyochblee!
Annars lyssnar jag på mysmusik, som innebär Tummelisa låten, den är myspys tycker jag. Älskar tecknat !

Helg imorgon, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback