to be or not to be ?


Imorse bar det av till Karlstad för att kika på Hamlet. Först fick jag dock kämpa mig fram i snöslasket och trodde jag skulle komma försent, men icke!

Hamlet var bättre än förväntat, måste jag säga! Kändes väl att jag inte ätit efter andra pausen, sjönk liksom längre och längre ner i stolen. Ångrar att jag inte stannade kvar och kollade mer efter julklappar, men nu blev det som det blev. Sov i bussen och nyss här hemma med! Sjukligt trött är jag.

Snart kommer Stefan hit med min cykel. Får väl uppdatera honom om diverse händelser då, som vanligt! Sedan ska jag på utv.samtal med mummie och daddy cool, med robban granbom!

Kvällen ägnar jag åt matematik med tanke på det 4h lååååååånga nationella provet som väntar imorgonbitti! Men sedan är C-kursen byebyeee i alla fall, en till kurs avklarad liksom ;-) minst 2 kurser kvar nurååå, spännande ;-)

au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback