sunny day

Aah, en tipptoppdag! Gick upp tidigt och fixade lite hot chocolate à la min specialité till min sötnos. När han var ur huset återgick jag till sömnen, kvart i elva steg jag opp och fräschade till mig. Sedan fick jag sällskap till stan och tipsade om en julklapp. Klippte mig, oerhört snabbt, 30 minuter eller något. Rekord där! När jag betalade såg jag en liten tomtenisse som smygit sig tillbaka från sin shoppingrunda, haha. Mötte sedan Fredrika och Pillen för lunch. En stoooor nachotallrik som inte var så jättedelikat enligt mig. Dränkta, mjukblöta chips är big no-no. Det ska vara kriiiisp !

Fredrika åkte nyss hem, jag har ätit årets första julskinka och det var gott. Farmor är här, granen ska kläs och det är jul i vårt hus. Myspys. Om två dagar är det julafton och det ska bli jättefint. Men först är det cityakuten och prison break som jag skall se. Det enda jag följer i tv-väg. Samma kväll. Perfekt. Tror jag får sällskap så det blir kööööööööwwwl !



Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback