so this is christmas !


Julafton, juldagen och annandag jul är snart överstökat. Ganska skönt. Med tanke på att jag varit förkyld/sjuk väääldigt länge så har jag inte heller tränat på några veckor. Det är inte så kul, speciellt inte i juletid. Hostan förvärras gånger tio så fort jag är ute och går ungefär, men det har blivit mööööcket bättre!

Hur som helst, befinner mig i Torsby, ett iskallt snölandskap just nu. Säkerligen tio minusgrader eller någonting i den stilen. Åkte tidigt imorse och mellanlandade i ett kaosartat Karlstad, mellandagsrea. Aldrig mer. Sjukt mycket folk, kläder på golven och varmt. Visst, kunde säkerligen fyndat riktigt fina saker, men naah hade inte riktigt orken till det. Kanske några dagar efter öppningen så hysterin gett sig. Hittade i alla fall saker jag var ute efter, två stycken träningslinnen och ett par gosiga hello kitty sockar, dom gamla röda ska slängas nu i alla fall ;-)

Angående julen så har den varit kanon. Trevlig julafton hos Felicia, mat, ris á la Malta, godis och jultomte. Sedan får vi inte glömma Thea heller. Jag fick agera gisslan ett antal gånger, vilket tog på krafterna! Riktigt kul i alla fall. Även fast jag inte önskat mig något speciellt av någon så fick jag precis det jag behövde / ville ha. Perfekt. Inga förväntningar men ändå fullpott.

Nu har vi avverkat två stycken filmer, en vampyrfilm och Love Guru. Ingen av dom var särskilt bra, men något att titta på i alla fall. Annars har jag pratat i telefon med kära Freddie i fem stycken kvartar. Möcket bråå! En till kul sak är att min bror har införskaffat Guitar Hero World Tour. Roligt, no more Aerosmith, inte för att dom är dåliga, men lite tröttsamt efter ett tag med samma låtar.

Imorgon kommer jag hem, då har jag planerat att jag ska motionera med Stefan och att jag ska byta SATC-filmen till Mamma Mia. Fick nämligen två ;-) Perfekt. Så det blir en fin filmkväll!

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback