saturday!

Igår var det mysigt, rörde mig inte en centimeter från det att jag lagt mig under täcket i Stefans soffa. Kikade på Arn 2 och smaskade gooodis så jag fick ont i magen, lyckat :)

Ohh nu, sitter och avnjuter en god kopp té. Ganska mysigt, har fixat med julgardiner och slagit in julklappar till Thea!
Så en person är i alla fall avklarad, resten kvar. Det är svårt med julklappar. Men vet vad pappa, Yvonne och Mattias ska få på ett ungefär. Sedan är det svårt.

Ska snart iväg kika på höckey, "århundradets match" enligt Stefan, får väl se om den saken, får hålla ett öga på olycksfågeln och hoppas att han inte skadar sig ;-) I alla fall. Ska plocka upp piff och puff på vägen om en halvtimme, så jag kommer ha kul underhållning om matchen skulle vara trist !

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: felicia

piff och puff :P ahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback