onsdag!


Vilken onsdag sen, herregud! Fysik, kemi, matte, lunch, matte och kemi bestod dagen av !
Inte så toppen alltså. Fick i alla fall göra en ester som luktade jenkatuggumi sist på kemin, uuh ;-)
Nu är jag helt slut. Läser kemi och somnar till då och då. Lär ju inte gå så bra på provet next week.
Men desto bättre gick NP-matte samt engelska bokrecensionen! Blev möcket glad över båda resultaten, faktiskt. Även om det var riktiga skitsaker jag missade på engelskan, gick väl bra i alla fall !

Förut kom jag på en grej, jag har som mål att gå ur med MINST vg i alla ämnen har jag kommit fram till. Inte helt orimligt, men får väl kämpa på med vissa grejer, typ kemi & fysik, men ska nog inte vara några problem hoppas jag! Ingenting är ju omöjligt!

Ja, blev visst bara om skolan. Men det är väl det mitt liv kretsar kring just nu, tyvärr. Riktigt snällt att slänga in ett prov
dagen innan det är jullov! :(


haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback