neej!


Spillde precis ut ett stort glas mjölk över hela "databordet" och tangentbordet. Lyckat!

i alla fall, när jag kom hem efter skolan idag, trött, sliten och arg. Läste då den dagliga lappen från mamma som hon alltid skriver när hon ska jobba eller så. Då fick jag mig ett stort leende på läpparna vill jag lova. Hon har alltid ganska udda och många smeknamn på mig och Mattias. Typ stinta-linta, skata', skatongen för att dra dom "värsta". Men dagens smeknamn på mig och Mattias var i alla fall " Hej mina skallerormar " Hahaha! Låter ju som att vi är världens hemskaste ungar ! Men, hon är go min mamma !

Natti!

Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha det är kul ;D skallerormen

Postat av: f

haha jag dör, love åsa

2008-12-12 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback