mina drömmar


Jag har kommit fram till en sak, lite på senare tid. Jag har i och för sig alltid varit lite intresserad av rymden och stjärnor och så. Som " vad finns bakom/efter universum?" Jag menar, det är ju hur stor som helst, människan har ju bara varit i början av rymden, eller hur är det ? Usch, rymd-frågor tror jag man kan tänka ihjäl sig på. Hur som helst. Jag älskar typ, Armageddon, Apollo 13, Star Wars filmerna osv. Alla med den gemensamma nämnaren rymden. Space:igt, som Louise uttryckte sig igår om rosa nagellack. Jaja. Men en vän undrade om jag inte borde valt rymdgymnasiet istället för natur? Maybe baby. Jag som nästa svensken i rymden ? Lockande ? Mjaa, trivs nog bättre här på jorden i alla fall, när det kommer till kritan.

Har i alla fall nyss kikat på Prison Break, en serie som intresserar mig med, sitter som på nålar hela tiden. Dagen spenderade jag i alla fall med Stefan en stund på staden, sedan Fredrika. Stannade och åt diverse godsaker hemma hos henne ett tag. Emma anlände och vi pratade allmänt om killar, nyår och tjaaa, livet ? Sedan körde ingen mindre än Fredrika Lillja hem oss till Emma, en liten upplevelse i sig. Imorgon åker min vän hem till Halmstad för att fira nyår, men jag deppar inte för det, because vi har storslagna planer när hon kommer hem om några dagar, tillsammans med sin pojkvän. Blir trevligt!

Nu ser jag fram emot att få fira in det nya året med mina nära och kära. Har såklart en gosig planering med min fina. Får se hur det blir med det, förra året fick i alla fall en perfekt start! ♥

PUSS

Kommentarer
Postat av: fredrika

Klart va har baby! :)

2008-12-30 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback