måndag


Oh, sov till tio imorse, härligt ! Roligaste idag var i alla fall på idrotten, juldans med NV2 är riktigt kul ! Ringdans så att säga!

Nu kollar jag på PB, äter glass och halstabletter, är förkyld. Där fick jag för att jag sa till läkaren förra veckan att jag minsann aldrig är förkyld eller har feber. Hoppas det går över tills nästa veckan i alla fall!

Förövrigt tycker jag att en expedit/kassörska på konsum villastaden alltid är så glad och trevlig. Det är inte dåligt med tanke på vissa andra surmulna.. Vilket jag kanske kan förstå men i alla fall. Var nere förut och köpte risgrynsgröt.
- Jaså, är det tomtegröt på gång ?
- Ja, det kan man väl säga..
- Jaa, men det är gött med gröt ibland !

Hahah, så mysig, " det är gööött ". Var glad heeela, jobbiga långa adlersparregatan hem :-)

god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback