Lucia!


God afton!

Har inte varit någon speciell Luciastämning idag alls faktiskt. Gick upp seent eftersom vi kom hem halv tre inatt. Får väl säga Grattis, eftersom Stefans lag vann alltihop! Blev inte som jag tänkt mig igår, istället för att kolla en liten stund så blev jag kvar där, men hade bra sällskap i alla fall!

Började just läsa lite i kemiboken, vilket tråkigt lördagsnöje måste jag säga, men det måste ju bli gjort.
Var nere på stan en sväng förut med Louise och Olle. Hittade lite småsaker som jag ska pyssla med imorgon tänkte jag (a). Nu fattas ju bara julklappar till farmor, mormor, mamma och Marlene. Det ska jag försöka fixa imorgon med. Plugga med. Hm, ja det blir nog bra. Är ju helt underbart med den fina snön i alla fall! Blev nästan blind imorse när jag drog upp rullgardinen, strålande sol som reflekterades i den vita, ljuvliga snön! Åhh !

Ikväll ska jag eventuellt tillaga lite middag och kika på film med min fina. Skräckis vill jag se, barnhemmet rättare sagt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback