lov


Det är en helt underbar känsla med lov, så skönt att inte ha några måsten på några veckor nu!
Mötte Stefan efter skolan och fixade smågrejjer på stan, men min telefon var knepig så det blev inte av så mkt. Någon blev riktigt purken men efter lite övertalning följde han med mig hem. Att jag kan vara så charmant ibland (a)

Ikväll blir det nog lite dinner hos Fredrika tror jag. Hoppas löwbäcken hänger på med samt Flé. Fast då är det väl säkerligen inga räkor med i bilden i alla fall. Måste även säga att Johanna har otur, stackare! Synd att inte hon kunde hänga med ikväll.. Well, det kommer fler tillfällen :-)

Nu ska jag kurera mig med té och apelsin. C-vitamin mina vänner, C-vitamin.

Trevlig kväll på eeer va ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback