just nu är det inte kul


Nej, nu blir det klagomuren här en stund :

- Jag är riktigt förkyld, snorar och hostar som en tok.
- Jag har fortfarande ont i ljumsken sedan jag sträckte mig på juldansen i måndags..
-Jag borde plugga kemi, men orkar inte.
- Jag kan inte ungefär det som är A och O i kemi, balansera reaktionsformler, i detta fall redox.
- Jag vill absolut inte skriva det satans provet imorgon.
- Åkte bil med Camman till Casco. Jag & Louise var offerlamm och fick sitta fram en varsin tur ;-)
- Projekt i Januari, jag ska vara meterolog ? ;S

Men till de bra sakerna:

- Efter provet imorgon kommer jag vara urlycklig. Då tar jag lov.
- Ska köpa sista julklapparna imorgon = mysigt med julmys.
- Ska förhoppningsvis storbaka massa julgodis imorgon, vilket innebär ännu mer julmys
- Det vankas julfika med klassen på fredag, och sovmorgon, underbart.
- Ska äta foood hos mormor imorgon innan hon far upp till Torsby, hon blir så glad :P
- Jag ska skölja ur min inpackning nu och ta kvällen.

Au revoir !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback