jag såg mamma kyssa tomten jag


Bonjour!

En möcket trevlig dag har det varit. Började inte förrens tio i ett. Hallelujah.
Fick stiga upp efter nio i alla fall för Stefan skulle ha sig lite frukost i magen innan han skulle köra bil.
Så passade på att läsa kemi efter det & slå in lite fler julklappar. Så fint, har en liten korg på mitt rum med dom små paketen i, usch jag är seriöst kär i den korgen. Så fint (a) Vet väl att Fille kommer antagligen strypa mig ímorn men i alla fall. ÅH!

Sedan kom min goe hit igen och lunchade, mamma lagade god pasta & köttfärssås. Sedan var det skola, franska och film där, på idrotten dansade vi, bugg, foxtrot & vals. Så graciöst !

Ska träna senare men först knapra lite mer pepparkakor. Jule-mys (Y)

PUSS

Kommentarer
Postat av: felicia

säg inte att du har köpt en korg til julklapparna!?

2008-12-09 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback