i väntan på jul

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Har jag säkerligen, dock inget märkvärdigt tror jag!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej, hade ett halvseriöst om att sluta äta godis som alltid, men lyckas som vanligt aldrig!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, nån släkting blev tror jag!
4. Dog någon som stod dig nära?
Min kanin.. ;-)
5. Vilka länder besökte du?
inget annat än kära Sverige!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Hot summer, som Felicia. Jag är nöjd med det mesta annars, bättre att tänka på det man har än det man inte har.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt tror jag.
8. Vad var din största framgång 2008?
tjaa..  ingen speciell framgång tror jag.
9. Största misstaget?
Inget större hoppas jag i alla fall !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nu är jag förkyld, annars ingen större skada skedd
11. Bästa köpet?
 ?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder eller något annat ytligt..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Alla Mamma Mia låtar, underbara!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Går nog jämt upp. Pendelhumöret nummer ett har jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingen aning.. Man ska ju inte ångra saker man inte gjort ;D
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänka sönder saker. Sluta tänka på allt jag / andra gör.
18. Hur tillbringade du julen?
Ska hem till min käre kusin imorgon !
19. Blev du kär under 2008?
Fortfarande lika kär som innan :)
20. Favoritprogram på TV?
PB & Cityakuten. 
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, inte hatar. Men kan ju inte vara big-fan of alla här i Världen !
22. Bästa boken du läste i år?

eh kemiboken ? I alla fall den jag läst mest iår! Nej, plöjde igenom många bra böcker i somras!
23. Största musikaliska upptäckten?
Abba pånyttföddes i mina ögon tror jag.
24. Något du önskade dig och fick?
Jag har inte önskat mig något speciellt
25. Något du önskade dig men inte fick?
-
26. Årets bästa film?
MAMMA MIA & SATC-filmen, Helt klart !
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var på min brors konfa med släkt, träffade vänner och avslutade kvällen hos min pojkvän med chokladdoppade jordgubbar med champagne (a) Det var en perfekt födelsedag!
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jaa, absolut. Men det går inte att göra något åt.
29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner, familj och Stefan!
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
dum fråga! Jake Gyllenhaal och Wentworth Miller, som alltid ;)
31. Vem saknade du?
Karl-Erik och Fredrika väldigt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback