happy face


Oh laa laaa, nu är det den efterlängtade torsdagen. Provet är gone going, som säkerligen inte alls gick bra, men vad gör det om hundra år ? Fick i alla fall tillbaka rapporten om reningsverket, och guess what, MVG- ! Jag flög ut ur klassrummet och förträngde det hemska provet på en gång, vilken känsla. Studsade ut från skolan och rakt i famnen på min söta pojkvän :-) Fixade de sista julklapparna och sedan åt jag hos mormor. Där fick jag väl lite av ett energifall och typ somnade i soffan med filt och allt. Hostade som en tok och mormor erbjöd mig mollipekt ett antal gånger ! Mollipekt löser allt enligt henne ! Haha!

Imorgon är det fredag, vilket innebär jullov, ack så härligt och välförkänt om inte annat ;-) Var tänkt att jag skulle baka nu, men med tanke på mitt sjuka tillstånd så köper jag mig nog en gottepåse och myser med framför soffan istället. Dags för lite OC kanske, det var längesedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback