bah

Eftersom jag gör i princip allt annat än pluggar så har jag även läst mina äldsta blogginlägg.

Feb-mar-april -07. Det är snart två år sen. Det första jag hajjade till på var att jag Fredrika och Felicia var med i nästan alla inlägg. Var en fin tid, umgicks så mycket med dom två, mina favoriter! Varje dag i skolan med Fredrika, nästan hela tiden på fritiden. Träffades vi inte så pratade vi i telefon. Jag härjade nästan jämt runt med Felicia på helger och diverse vardagar. Vi var hemma hos Farmor & Karl-Erik, fikade, hjälpte dom att flytta in i nya lägenheten. Två år sedan är det alltså. Han levde fortfarande då. Allt det där som var så vardagligt och ingenting jag gick runt och tänkte på är idag riktig vardagslyx - Att få det där telefonsamtalet med Fredrika, att gå en promenad och verkligen ha så kul jag bara har med Felicia, så där hysteriskt-galet. Om K-E fortfarande hade funnits. Ifall Fredrika fortfarande skulle bo i Kristinehamn. Ja, jag har verkligen lärt mig att inte ta någonting för givet och att uppskatta mina vänner och min familj. Samtidigt så förstår jag att man inte kan leva i det förflutna, utan att leva i nuet och se framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback