äkta söndag


Det har det verkligen varit, fick gå upp relativt tidigt för Stefan skulle bli hämtad tidigt, dock inte HALV, utan hel. Mums, missade en halvtimmes sovmorgon, bittert! Men kom igång tidigt i alla fall, pluggade lite kemi och allmänt flöt runt i huset, så typiskt söndag känns det som. Kom ut vid halv fyra i alla fall, tog mig en snabbrunda på stan, hittade julklapp till farmor + mormor, inte illa. Kanske aningen fantasilöst, men dom blir nog glada! Traskade förbi Louise efter det, pysslade ihop en julklapp och fikade lite. Klockan tickade dock fort och helt plötsligt var klockan nio.

Och nu är jag här, nyduschad och sjukt trött kände jag nu när jag satte mig ner. Tidig kväll plus lång sovmorgon imorn. Helt perfekt enligt mig. Snart, oh så snart är det jul, vilket innebär massa mys. Ska troligtvis ut till gycklargränd på julafton och det innebär en riktigt god jul. Felicia och Thea står för underhållningen, såklart. Kan inte bli mycket bättre än så  ♥

God Natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah ja ser naken ut

2008-12-14 @ 23:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback