aj äm in löööve

fina fredag, wuhu!

Lagomt härlig dag, shakespeare in love på engelskan, skrev klart riksdagsmotionen på samhällen och kikade sedan på Don't mess with the Zohan, så himla sjuk film, har redan sett den med, haha.. Sedan var det bara klassråd, där vi fikade och svenska kvar innan lunchen. Kort fysik med borgis med, sedan kikade vi på musikal som estetettorna satt upp. Vad hette den förresten ? Ja, den var helt okej, men jag är fortfarande helt fascinerad över killen som sjöng, ååh, vilken röst och vilket mod framför allt! Jag menar, ställa sig på en scen framför x antal personer och sjunga ensam, det krävs en hel del för att jag ska göra det kan jag ju säga ;-) Hur som helst, han var cute!

Nu dricker jag must, har snuskigt ont i magen, hade det igår och onsdags med, vad blir det? Men var i alla fall hos skolsköterskan idag, har troligtvis fått en inte så mysig allergisk reaktion. Dock inte i klass med mina ögon för två år sedan ! Tack för det i alla fall ;-)

Ikväll ska jag & pappa fixa med gardiner och städa tills mamma kommer hem imorgon, har lovat det (a) Sedan blir det ett tag med dammsugaren, ladysucker någon? på mitt rum. Sedan kommer den goe hit efter hans träning.

Saknar förövrigt fredrika quite terribly nu. PUSS


Kommentarer
Postat av: f

bara 13 dagar kvar honey <3

2008-12-05 @ 18:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback