when you're gone



Jobbade med Emmisen idag. Trevligt. Freddie kom och hälsade på en sväng med.
Jag gick och sjöng lite för mig själv, skrek kanske nästan när vi hade stängt typ.
På " just like a pill " har jag för mig, just när jag kom igenom sväng dörren tog jag en fin ton på
" RUUUN.. " Emma som står vid disken tittar på mig med te - fatsögon och ser allmänt panikslagen ut.
Det var en min vill jag lova. Därefter bryter Kik ihop. Hihi. Jag vill inte att Freddie ska fara. :-(

Nu är det rätt illa med mina ögon, linserna är inte så goa efter en heldag, jag sitter och blundar med ena ögat.
Finfint det. Ska kura ner mig och läsa tror jag, varva ner så att säga.

Hoppas på fint väder imorn, jag vill bli stekt.

bon soir !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback