vargar ?


Ja. Första dagen i skolan är done.
Första halvtimmen ungefär. Sedan åkte jag till min käre vapendragare Fredrika.
Allmänt klagade på saker och ting. Hur otroligt arg jag var över vissa lärare och olärare. ehm.

Vi bakade en smaskig kladdkaka och drack mumsig latte. Felicia var självklart där. Diskuterade hennes klass, och självklart skolan allmänt.. Sedan anlände även greklandsresenären!

Nu är jag så mätt så jag mår inte så gott som kladdkakan var. En tur i skogen vore något. Det får bli senare.
Ska passa på att njuta, fullständigt njuta över att vi inte har fått några hemska läxor. Usch.

Imorgon bär det av till karlstad där studiebesök och varginformation väntar.
Hoppas det inte regnar.

häjtå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback