take a chance on me


Onsdag. Veckans mitt ungefär - Skönt ! Inget regn idag heller, eller jo nu, men inte under tiden jag färdades till/från skolan. Det uppskattar jag!

Har läst lite kemi nu. Innan det tränade jag på crosstrainern for the very first time. Det var ju jobbigt om man säger så!
Så nu ska jag laga lite mat till moi et Mattias ! Ska försöka överträffa mig själv ;-)

Nu är jag på ett bra humör, har varit lite sisådär den senaste tiden.. Men men. Löser sig väl.
En anledning till the good mood är bland annat att the make up har kommit som jag beställde. En snabb leverans! Très bien! Ska testas imorgon! Annars så ska jag nog ta en fika med käraste kusinen imorgon efter l'école.

Ja, annars så väntar jag på att min karl, the goodie, ska komma hit och ge mig BULLAR ! :-D

nu ska jag visa mina kunskaper in da kitchäään, mi friends !

aurevoir !



miss you quite terribly ♥

Kommentarer
Postat av: felicia

jaa, fika idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback