surprise


Satt här, fem minuter sedan. Glad över mitt impulsköp. Mina fina nu.
Hör en röst, tror det är en kompis till Mattias, men låter ljusare.
Tycker att det låter som Fredrikas. Men neeh, hon är i Halmstad.

Sekunden senare vänder jag mig om, och upp kommer en livslevande KIK :D

Det, mina vänner, är glädje !

Nu förstår jag vad hon menade med surprise i sitt blogginlägg.

Imorgon, ny dag. Förhoppningsvis sol. Men kommer ändå vara så mycket lättare att stiga upp ur sängen och känna att ja, det kommer bli en fin dag. För det vet jag, det blir det med mina underbara väninnor imorgon ♥

 

Nu ska jag äta,
 sedan blir det en tripp till strand och min fina pojkvän.





trevlig kväll ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback