start me up


Nyss hemkommen från the work. Hände ungefär ingenting idag, hade dock bra sällskap med Freddie & Pemmie !
Helt ok avslut på detta sommarlov. Visst, inget kul att jobba men som sagt, bra vänner med ♥

Sitter just nu i min gosiga morgonrock med hårinpackning, fresh fresh fresh. Nu ska jag bli duktig med detta som jag alltför ofta slarvar med. Ja. Nystart med allting, skolan imorgon. Kommer bli rätt skönt på ett sätt, men ändå inte.
Felicia börjar, det kommer bli en upplevelse i sig. Kommer bli såå kul !

Snart kommer min fina pojkvän hit, får någon att samtala med inatt, för jag vet, jag kommer inte sova mycket även om det är 11e skolstarten så är det ändå en liten pirrig känsla på någon sätt. Skönt att det är 10 vi ska vara där, inte alltför chock-tidigt!

Ja, allt för mig. Hoppas ni får en behaglig skolstart!

/ Chatrine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback