SMÄRTA !


Händelsen som utspelade sig för ca 5 minuter sedan :

Mattias och jag kommer hem från godislagret, jag har en stor väska hängandes på armen och bär en 1,5 liters ramlösa i samma arm, liksom, nyper lite lätt med fingrarna om korken. Då lyckas jag tappa den tunga 1,5 liters flaskan rakt ner i golvet som sedan studsar - UPP PÅ MIN FOT ! Därefter skriker jag, inget litet fjolligt tjejskrik, nej ett riktigt mansvrål fick jag till. Mamma och pappa som är vana vid mina utbrott bara suckar och säger " men lugna ner dig ". Sedan kommer smärtan, vänder på klacken och skriker rakt ut tvättstugan, ännu högre. Ser genom fönstret att två tjejer går förbi. I kanske 13 års åldern. he he he. Dom gick bakom mig och Mattias hela vägen från lilla konsum ungefär. Undrar vad dom ger mitt underbara vrål för betyg ?

Förövrigt har dagen varit fin, stadsrunda med Pemmie, åhh. Är grymt pysselsugen, var inne på mazarin för hon skulle ha lite smått och gott. Det, mina vänner, är nog den mysigaste lilla affär jag vet. Synd att jag inte är så pysslig av mig bara!
Efter turen i staden var jag hos farmor en sväng, diskuterade vilt om dukar, sill och stickat !

Nu väntar jag på mat och en mysig hemma kväll. En liten fågel har även viskat att Lil'Fil befinner sig i stan nu ;-)



Åh, passande. En bild på en pärla i sthlm ! Tjejen är även nyss hemkommen från sthlm,
Hähä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback