skjut mig


Har ungefär haft världens träligaste morgon. Fifan, var på riktigt uselt humör imorse, vilket kära kusinen fick uppleva. ;-)
Ja, tur att hon känner mig så väl som hon gör.. Regn, regn, regn. Dränkt när jag rent ut sagt flöt in i skolan, blev inte bättre heller av att jag känner ett skjut mig-behov av someone. Jaja, bara att bita ihop, som sagt. Nej, skulle varit en riktig innesittarmorgon framför OC under täcket med lite té. Ahh.. :-)

Eller bara sitta och lyssna på denna. Absolut bara den här versionen, the rest is crap in my opinion.


Nej, ska inte älta mer av min eländiga dag. Blev bättre när jag kom hem från skolan/strand.
Dock dränkt eftersom jag mötte Stefan, en rejäl omväg alltså. Men skönt att krypa ner under duntäcket och bli lite ompysslad :-)

hallelujah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback