romantic


Igårkväll. Bra mycket över förväntan. Var trevligt och absolut kul att se alla klassens individer leva ut eller hur man säger.
Blev ju en del överraskningar om man säger så ! Ganska tidig hemfärd på grund av ett ganska snabbt " avslut " ? jaja, var rätt skönt att komma hem och mysa med min goding ! :-)

Idag har jag hunnit gå en promenad, med min karl, han lämnade mig dock vid gymmet, jag fortsatte färden till Felicia.
Myste runt en sväng i skogen, plockade blåbär. Riktigt skönt väder med! Diskuterade en del.. snåla personer, bara förnamnet egentligen! haha, ja herregud. Har kört bil med, skulle backa. Gick väl som det gick!

Nu dusch, sedan mys med min favorit kusin ikväll!

/ chatrine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback