please don't stop the music


När jag var ute och gick en sväng förut, med iPoden i öronen och alla gamla låtar spelades kom jag att tänka på att jag "byter" musik ganska mycket. Eller det där lät dumt, det gör ju alla men, jag var verkligen KÄR i Robbie Williams för 2 år sedan. Jag var liksom, nästan besatt. Var verkligen helt förkrossad över att jag missade hans spelningar i Gbg. Skälet till det var, inget mindre än min konfirmation. Det var surt. Förra sommaren var det Håkans tur. Har i och för sig alltid gillat hans musik, men då var det som värst. Jag & Felicia på Grönan. Sedan finns det stunder då jag knappt lyssnar på musik. Orkar helt enkelt inte, hur sjukt det än låter. Men så är det.

Just nu, och oftast, lyssnar jag på det mesta som kommer i min väg.
Rätt blandat. Men kul. Alltså, en låt kan betyda så sjukt mycket.
Massa minnen och "känslolägen" bara i en låt.

Men dom två männen kommer nog alltid ligga bra till i spellistan.
Håkan & Robbie.

Jag gillar det.

Snart blir det kvällsfika på donken, i regnet.
Sol, skärgården. Regn, donken.

lots of love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback