och det skulle ju va dans dans dans



Två av humör-höjarna idag var att fika och prata av sig med Felicia samt springturen med Johanna.
Fick mig på mycket bättre humör än innan och nu ska jag verkligen ta dagen positivt imorgon, oavsett ;-)
Nej, men måste sluta lägga energi på det nu och göra något bättre av den ! Ska bli mitt nya löfte eller något.
 Hade i alla fall riktigt kul med båda tjejerna och nu är jag happy girl.

Ska dock äta lite innan det ändras, mitt humör styrs väldigt mycket av mat och sömn, lika a baby, tyvärr måste jag väl säga. Inte alltid så kul att vara så känslig just innan det är lunch och så vidare. Är kanske inte så rockig att umgås med just då ;-) Finns väl vissa som är extra utsatta." Nämner inga namn ", men det är Du Felicia. Alla dessa rundor i Karlstad !

Nej, ha en trevlig Fredag imorgon! För det ska jag och jag är faktiskt riktigt sugen på friskvård nu ! Verkar jättekul!

Puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback